Saturday, January 2

azam 2010 :D

Tahun 2010 dah dtg adoiii ! masuk je tahun baru ade je azam baru betol tak ? haa mama aku ckp kan " haa tahun nih umur kaw dah 20 , so pasni takyah nak jadi budak2 sgt . " persoalan skrg pade korang , aku nih mcm budak2 ke ? HAHA kalau iye mcm budak2 , tang mane yg mcm budak2 tuh ? aku kdg2 pelik gak , tp utk mama tersayang aku akan berubah dah cube jadi dewase yee mama ku yg terhebatt :)

Clubbing ? erkkk lame siak tak pegi sane , rinduu gilee ! tp aku kalau pegi pun bukan bwt ape , just main teckto je dlm tuh . HAHA bwt mase nih , rase mcm takde pencabar je ! HAHA poyo laa kaw adq ! HAHA tp azam baru , aku akan try tak pegi club lagi . wahhh ! azam yg menarik ! HAHA maybe pegi kott , tu pun kalau ade event je . tp aku try sebaik mungkin ! :)

and and , yg lain2 agak byk gakk . mkn tahun gak kalau nak sebot . so , kesimpulan nye aku nak ubah yg buruk jd baik , yg jauh jd dekat , yg takde jd ade and mcm2 lagi laa .

good luck adq :)