Tuesday, April 6

t o d a y f u n n i e s t q u e s t i o n !

Hey korang :)

Korang nak tawu tak , hee hari nih kan ade satu soalan yg bg aku ah agak kelakar lah HAHA ! Aku pun tak taw kenape aku rase soalan tu kelakar . Bengong !

Someone tanye " Adq , dah ade gf ? " Aku jwb ahh takde , then die tanye lagi " scandal ? " , aku jwb ah takde jugak . " Kenape adq takde gf lagi ? Berape lame dah single ? " , dalam hati aku nak maki je budak nih haha byk pulak tanye an . Then aku jwb ahh entah , tak taw kenape takde gf lagi . Pastu aku ckp ah dah setahun lebih kott single . Then die tanye lagi " Sampai bile nak single ? Tak jeles ke tgk membe2 ade gf ? " tettt !

Sampai soalan nih je lemah lutot aku HAHA mau tidak ! Soalan cepumas pulak die tanye , bengong betol ! Ok2 now aku jwb ea . Mmg ah , kadang2 jeles gak tgk mmbe2 ade gf an , tipu sgt ah tak jeles . Tp dah belum ade rezeki an nak ade gf so nak bwt cam mane betol tak ? Nanti kalau ade rezeki , ade lah tuh . Sampai bile nak single ? Itu tak boleh di jwb . Sbb entah lah ea , biar mase je lah yg tentukan . Thnx to tuuttt ! *name dirahsiekan HAHA kerana telah menanyekan soalan ini kepade saye :)

Nanti one day , bile ade dah ade gf adq kenal kan ngan korang ok :)